Nebesinori sekso? Mokslininkai turi paaiškinimą kodėl

Mokslas jau įrodė, kad seksas yra puikus užsiėmimas siekiant sumažinti patiriamą stresą. Tačiau kas nutinka, kai streso tiek daug, jog nebesinori net mylėtis? Mokslininkų teigimu, stresas žmogui neleidžia susikaupti, o susikaupimas būtinas net ir sekso metu. Įtampa, prasta nuotaika ir mintys, nukreiptos kitur, lemia erekcijos sutrikimus. Erekcija yra tiesiogiai susijusi su nervine sistema, o kai ši pašlijusi – erekcija sutrinka. Negana to, stresas turi įtakos ir testosterono gamybai. Kadangi organizmas yra susikoncentravęs gaminti streso hormoną, visus kitus, ypač testosteroną, „pamiršta“.

Seksas toli gražu nėra pasyvus laiko leidimo būdas, tam reikia pajungti tam tikras raumenų grupes. Esant mažam aktyvumui ir netreniruojant raumenų seksualinis gyvenimas gali tapti mažų mažiausiai nykus, ekstremaliu atveju gali visiškai pašlyti seksualinė sveikata ar atsirasti erektilinė disfunkcija. Štai kodėl kasdien, ypač sėdimą darbą dirbantiems vyrams, reikėtų bent minimaliai pajudėti ir stengtis įjungti kuo daugiau raumenų. Galų gale, ir pats seksas gali virsti nebloga treniruote.

Kai nebesinori lytinių santykių, atsiranda erekcijos kokybės problemų, pastebimos suretėjusios ar išnykusios naktinės ar rytinės erekcijos... Dažniausiai nustatomas ne patologinis, bet, nors ir žemas, vis dar normos ribas atitinkantis testosterono kiekis, t. y. nesunkiai pagydomas trūkumas. Gydytojai pacientams pirmiausia rekomenduoja keisti įpročius ir naudoti augalinės kilmės maisto papildus, kurių sudėtyje yra gulsčiosios ragužės (lot. Tribulus terrestris). Ši medžiaga sėklides veikia tarsi kava aktyvindama organizmą: ji skatina gamintis didesnį testosterono kiekį neiškreipiant kitų hormonų lygio. Su Tribulus terrestris atlikta daug mokslinių studijų, kurių išvados labai panašios. Vartojant šį maisto papildą didėja testosterono kiekis, gerėja spermos kokybė.

Vis tik gydytojai visus raginte ragina susirūpinti savo seksualine sveikata kol dar ne vėlu ir nesveikus įpročius keisti sveikais: tiesiog gerai išsimiegoti, skaniai ir sveikai valgyti, vengti streso, rasti būdą atsipalaiduoti, daugiau judėti. Tuomet susitvarkys ne tik kylančios sveikatos problemos, bet ir ruduo bus žymiai karštesnis nei planuota...

Daugiau 15min. [2021-10-10 22:05]
Daugiau naujienų