Kodėl mums reikia LGBTQ + istorijos pamokų mokykloje?

Naujojo Džersio įstatymas išplečia šį reikalavimą įpareigodamas LGBTQ+ temą integruoti į visus akademinius dalykus. Rugsėjo mėnesį Škotija taip pat įpareigojo LGBTQ+ tematiką integruoti į mokymo programas. Kodėl ši tema tokia svarbi ir naudinga studentams, mokytojams ir bendruomenėms?

LGBTQ+ bendruomenė XXI amžiuje yra daug labiau matoma nei ankstesniais laikais. LGBTQ+ personažai dažniau pasirodo knygose, televizijos laidose ir filmuose. Apie LGBTQ+ asmenis ir bendruomenės problemas rašo žiniasklaida. Jaunimas, kuris nėra susidūręs su šia problematika negeba suprasti konteksto ir lygiavertiškai dalyvauti diskusijose. Dar daugiau, neturint pagrindinių žinių tam tikrame žmonių rate neinformuoti jaunuoliai gali atsidurti nepatogiose situacijose komentuodami tai, ko iš esmės nesuvokia.

Ne mažiau svarbu ir tai, kad norint paskatinti mokinius mokytis istorijos – jie turi joje atrasti ir save. Įtraukusis ugdymas neįmanomas, jei jis vengia kalbėti tam tikromis temomis, kurios nėra patogios. Ypač tai susiję su LGBTQ+ moksleiviais, kurie ieško atsakymų ir nerasdami jų mokykloje – informaciją randa ir abejotinos kokybės šaltiniuose. Pasakojimai apie LGBTQ+ istorines asmenybes istorijos pamokose, atspindi įvairias jaunuolių tapatybes bei pateikia tikslesnę istorijos versiją, kuri iš tiesų domina jaunuolius bei skatina mokytis.

Norint iš tiesų sudominti mokymusi, mokykla privalo atspindėti už jos sienų esančią realybę ir problematiką. Jei mokymosi programa yra izoliuota, ji neatliepia mokinių poreikių ir tampa kažkuo tokiu, kuo privaloma, bet ne norima užsiimti. LGBTQ+ temų integracija leidžia atspindėti už mokyklos ribų esančią kultūrą, diskusijas ir iššūkius. Dar daugiau - LGBTQ+ istorija atveria mąstymą ir sukuria tikrus pokyčius tiek studentams ir tiek mokyklų bendruomenėms.

Pagarba tapatybei leidžia gerbti kiekvieną mokinį ir leisti jam saugiai jaustis mokykloje. LGBTQ+ istorija ugdo supratingumą, empatiją ir užuojautą, ypač kai mokiniai istorijos įvykius patiria kartu. Nepriklausomai nuo to, kokį LGBTQ+ turinį mokytojai pasirenka mokyti, jų pastangų rezultatai gali pranokti lūkesčius, kai kalbame apie patyčių prevenciją, kovą su diskriminacija. [2021-11-22 08:31]
Daugiau naujienų