Vienos dainos galia – išgelbėta šimtai gyvybių

Vertinant laikotarpį kai apie dainą socialiniuose tinkluose buvo kalbama daugiausiai, nustatyta, kad daina „buvo susijusi su dideliu skambučių skaičiaus padidėjimu“ ir mirčių nuo savižudybių skaičiaus mažėjimu.

Tyrimo metu nustatyta, kad daina sulaukė daugiausiai viešumo po pirminio vaizdo įrašo išleidimo ir per MTV Video Music Awards apdovanojimus 2017 m. rugpjūčio mėn., bei 2018 m. sausį, po 2018 m. „Grammy“ apdovanojimų. Per 34 dienas po kiekvieno įvykio pagalbos linija „Lifeline“ sulaukė 9915 (arba 6,9 proc.) daugiau skambučių nei panašiais laikotarpiais ankstesniais metais. Tyrimas taip pat parodė, kad per tuos pačius 34 dienų laikotarpius, palyginti su tais pačiais laikotarpiais praeityje, mirčių nuo savižudybių sumažėjo 245 atvejais.

Nors mokslininkai pripažįsta, kad ir kiti veiksniai galėjo turėti įtakos skambučių skaičiaus, tyrimo vadovas pažymi jog daina neabejotinai turėjo įtakos.

„Repo muzika yra vienas populiariausių muzikos žanrų Jungtinėse Valstijose, todėl labiau tikėtina, kad ji pasieks grupes, kurios nesidomi tipiniais prevenciniais pranešimais“, – sako mokslų daktaras Thomas Niederkrotenthaler.

„Muzika gali būti naudinga priemonė jaunimui bendruomenėse, kurios kovoja su psichinės sveikatos problemomis, nes ji suteikia jiems galimybę suvaldyti didelį emocijų kiekį ir saugiai bei kūrybiškai išreikšti savo jausmus“, – sako Amerikos savižudybių prevencijos fondo misijų viceprezidentas Doreen Marshall.
Neseniai atliktas The Trevor Project, LGBTQ+ jaunuolių, kuriems gresia mirtis dėl savižudybės, tyrimas parodė, kad LGBTQ+ jaunuoliai keturis kartus dažniau bando nusižudyti nei jų bendraamžiai.



Daugiau Out. [2022-01-09 19:55]
Daugiau naujienų